Home » Veel gestelde vragen

Veel gestelde vragen

U kunt hier de meest gestelde vragen vinden over onze dienstverlening en drempelhulpen. Staat uw vraag er niet tussen? Neem dan gerust even contact op via de chatfunctie, 0595 – 850757 of info@mijndrempelhulp.nl. 

 

Kan ik ook zakelijk drempelhulpen inkopen?

Ook zakelijk inkopen is mogelijk. De bestelling kan door bedrijven per e-mail worden gedaan. Na de bezorging, zal de factuur per e-mail naar u worden verzonden. De betaling kan dus na de bezorging.


Wat is de levertijd van de drempelhulpen?

De levertijd staat onderaan elke productbeschrijving vermeld. Echter zijn bijna altijd alle drempelhulpen op voorraad. Hierdoor kan de oploop binnen enkele werkdagen bij u worden bezorgd.


Zijn er ook bijkomende kosten? 

De prijs die op de website staat vermeld is de totale kostprijs. De prijzen zijn inclusief Btw en de bezorgkosten worden door ons betaald. Eventuele retourkosten zijn wel voor uw eigen rekening.


Hoe kan ik een bestelling terug sturen? 

Wilt u een bestelling terug sturen? Neem dan even contact met ons op voor het juiste retouradres. Het adres dat op onze website staat vermeld, is namelijk niet het retouradres. 
Na ontvangst van de drempelhulp, zal het aankoopbedrag binnen enkele werkdagen weer op uw rekening staan.


Moet ik bij het bestellen een klantaccount aanmaken? 

U hoeft geen klantaccount aan te maken. Het bestellen is zo eenvoudig mogelijk gehouden. 


Kan ik de bezorging volgen na de bestelling?

Ja, wanneer de oploop naar u wordt verzonden, zult u de track and trace gegevens ontvangen per e-mail.


Wat is de garantie van de drempelhulpen?

Alle oplopen hebben een goede kwaliteit. Mocht er toch een defect zijn, neem dan even contact met ons op. We zullen proberen een geschikte oplossing voor u te vinden. De meeste producten hebben een garantieperiode van een jaar. 

 

Heeft u een andere vraag? Neem dan gerust even contact met ons op via info@mijndrempelhulp.nl.